Geslaagd!! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu Geslaagd!! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu

Geslaagd!!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

07 Juni 2007 | Nederland, Rijnsburg

GESLAAGD!!

Hiephiephiephiephiep Hoerreeeyyy!!

Ja het is zo ver, deze juf is nu een échte juf! Ik heb al veel stage gelopen en ik ben al aan het werk, maar nu mag ik dan officieel zo genoemd worden!

Nooooooooit meer school!! hihi hmm..dat wordt wat lastig als juf :) Maar voor nu is het even een prettig idee!
Heerlijk om zonder idee in je hoofd rond te lopen, dat je die dingen voor dat werkstuk en dat werkstuk en dat werkstuk nog moet doen. :)

Wie weet nog in de toekomst een masteropleiding doen? M'n tutor adviseerde me een masteropleiding in de media (redactie, etc.), dus wie weet ooit m'n naam nog op de aftiteling van Sesamstraat, Klokhuis, Jeugdjournaal?? Ze kent me goed, want die gedachte had ik ook al gehad :).
Maar voorlopig eerst lekker werken! Nu op de Oranje Nassauschool 3 dagen per week t/m september en dan daarna een vaste baan vinden! Dat wordt nog even zoeken en solliciteren!

Fa'f yu?
Hopelijk tot gauw!

Bigi brasa Mariëlle

  • 07 Juni 2007 - 11:33

    Nicolette. :

    gefeliciteerd!!!! nu eerst maar lekker genieten!!!! kus patrick en nicolette.

  • 07 Juni 2007 - 13:08

    Sabrina:

    hey, gefeliciteerd!!

  • 07 Juni 2007 - 13:11

    Stefan:

    Hey, leuk voor je joh. Onwijs gefeliciteerd. Groetjes...

  • 07 Juni 2007 - 14:45

    Silvia:

    he gaaf zeg ik ook geslaagd heel veel plezier als JUF ha ha groetje en ik spreek je nig wel

  • 07 Juni 2007 - 15:30

    Wim:

    O, wat ben jij heden blij!
    Beste collega, van harte gefeliciteerd met het behalen van je volledig bevoegd onderwijzerschap.
    Heel veel succes nu en in de toekomst.
    Dat je snel een volledige baan mag vinden. Over een paar jaar staan ze om je te gillen. De babyboomers, hierval ik ook onder, verlaten het onderwijs.
    Geniet van je klas, die je nu hebt.
    Tot ziens.

  • 07 Juni 2007 - 17:05

    Saskia:

    Hey!

    Gefeliciteerd! Ik ga nog even hard bikkelen voor mijn papiertje

    Sas.

  • 07 Juni 2007 - 18:41

    Marina:

    Super, gefeliciteerd!!!!!!
    We zijn trots op je!!!
    Een echte juf in de fam.
    Knuffel Marina en Sjaak

  • 07 Juni 2007 - 19:32

    Humphrey:

    Fantatisch!! Prachtig resultaat!! in 4 jaar afgestudeerd, een buitenlandstage en ook nog meteen werk!!!
    Well done Jellie!! een voorbeeld voor anderen, haha!!!
    Take it easy!! en doe toch maar eventjes rustig aan...want werken kan je nog je hele leven!!!!
    Trots op jou!!

    X en dikke knuffel

    Humph

  • 07 Juni 2007 - 20:07

    Hannie:

    Lieve Marielle van harte gefeliciteerd zo jong en dan al juf onwijs goed gedaan veel liefs Hannie

  • 08 Juni 2007 - 07:08

    Inge En Kids:

    Jeetje... wat goed zeg... in één keer geslaagd!!! Van harte!! Weet nog dat je jaren geleden, toen je bij me logeerde, als beroepswens had dat je in GTST wilde spelen. Nou, als je daar bij Sesamstraat rondloopt zit je in het ieder geval al dicht bij het vuur en wie weet wordt je dan een keer een héééééle beroemde juf!! Zie je de 26e!! Liefs van ons x x x

  • 08 Juni 2007 - 08:36

    Joyce:

    Gefeliciteeeerd!!!!

  • 14 Juni 2007 - 20:19

    Joost:

    Mariëlle! Van harte gefeliciteerd en veel suc6 met het vinden van een leuke school!

  • 30 Augustus 2007 - 10:44

    Minka:

    Hej Marielle,
    Ik vind Leendert Jan Vis ook erg leuk idd. Het planbord is niet zo moeilijk te maken. Een stuk hout, verven, de vakjes erop maken, de figuurtjes natekenen en inverven. Tadaa, dat is het :)

    Succes jij met je groep vier!
    groeten Minka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Leuk dat je een kijkje komt nemen in m'n dagboek!! Dit dagboek houd ik bij tijdens mijn 3 maanden stage op de EBGS Büchnerschool in Paramaribo, Suriname!

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 36844

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 30 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: