Trouwfilm! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu Trouwfilm! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu

Trouwfilm!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

26 Augustus 2008 | Nederland, Rijnsburg

Hallo allemaal,

Fa waka?
De trouwfilm is binnen! En hij is erg gaaf geworden!
We hebben een samenvatting, gemaakt door Marco en Marjolijn van WeddingFilms.nl, op internet gezet.

Het filmpje is hier te vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=V0HV8nAJjbM

Het wachten is nu nog op het trouwalbum. We zijn erg benieuwd!
De foto's daarvan zal ik dan op de fotosite zetten :)!

Liefs, Robbert & Mariëlle
http://robbertenmarielle.onzetrouwpagina.com/

  • 26 Augustus 2008 - 09:33

    Karin:

    Suups dat filmpje!!1

  • 26 Augustus 2008 - 11:34

    Denise En Jacko:

    hey lieverds

    echt een onwijs gaaf filmpje als je er naar kijkt dan krijg ik gewoon kippevel hihi

    heel veel geluk samen

    xxx jacko en denise

  • 26 Augustus 2008 - 16:40

    Marina:

    heel mooi filmpje!!!
    Ik denk dat jullie foto album ook onwijs gaaf wordt!!! [Kan niet anders met zo'n mooie nicht!!!!!!!!! ] Liefs Marina

  • 26 Augustus 2008 - 17:03

    Liesbeth:

    Heel mooi! Leuk dat ik zo ook nog even mee kan genieten! :-)

  • 26 Augustus 2008 - 19:54

    Jannet:

    Wat een sfeervol filmpje! Daar kun je lang van nagenieten.

  • 27 Augustus 2008 - 05:59

    Mo & Gijs:

    Hey Jeltje,

    Erg mooie foto's en het filmpje is ook geweldig. Leuk he, zo lekker nagenieten van alles.

    Veel liefs,

    Mo& Gijs

  • 27 Augustus 2008 - 09:31

    Wim:

    Hallo Marielle en Robbert,
    Genoten van het filmpje en de mooie Surinaamse muziek. De vrouwelijke Surinaamse leerkrachten stonden er bij te zwijmelen toen ze het zagen. Ik ben erg benieuwd naar de hele versie. Die wil ik graag zien. Tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Leuk dat je een kijkje komt nemen in m'n dagboek!! Dit dagboek houd ik bij tijdens mijn 3 maanden stage op de EBGS Büchnerschool in Paramaribo, Suriname!

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 36825

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 30 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: