Onze Trouwpagina.com - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu Onze Trouwpagina.com - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu

Onze Trouwpagina.com

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

06 Juni 2008 | Nederland, Rijnsburg

Hallo allemaal!

Fa waka??
Mi go bun!
Vandaag was een bijzondere dag, want Robbert is 25 geworden! Bigi jari (Zo worden de 5 en 10-tal jaren in Suriname genoemd)!! Een kwart eeuw dus! En met Martijn samen 50! En met hun moeder samen 100 ;). Neef Patrick is vanmiddag getrouwd in de theetuin te Eemnes én we zijn vanochtend om 11 uur in ondertrouw gegaan! Gister hebben we de kaarten verstuurd, dus hopelijk zijn die vandaag allemaal goed aangekomen! Spannend!!

We hebben een trouwpagina gevuld, waarop je ons tot de bruiloft kunt volgen als je het leuk vindt: voorbereidingen, verhaaltjes, foto's etc. en uiteindelijk natuurlijk foto's en verslag van dé dag: Vrijdag 11 juli 2008!

Dit is de site:

Http://robbertenmarielle.onzetrouwpagina.com/

Liefs,

Robbert & Mariëlle

  • 06 Juni 2008 - 19:27

    Inge:

    Jemig.... vergeet ik door die hele mooie kaart dat jullie vandaag in ondertrouw zijn gegaan en dat Robbert 25 is geworden!!!! Foutje van mijn kant dus!! Nog van harte met allebei de blijde gebeurtenissen!! En wat is jullie trouwpagina leuk.... heb ieder woord gelezen en zitten zwijmelen.... échte liefde is en blijft iets heel moois!! Dikke kus van mij x x x

  • 06 Juni 2008 - 22:44

    Wim:

    Robbert,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ga je het nog vieren, of heb je het tussen alle andere belangrijke festiviteien gevierd?
    Marielle en Robbert, van harte gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Veel succes met de verdere voorbereiding van jullie huwelijk.
    Ik zal helaas niet aanwezig zijn, want ik ben op jullie huwelijksdag ver weg. Ik zal dan ergens in Thailand zijn. Via de e-mail hoop ik alles te kunnen vernemen van deze belangrijke dag.
    Marielle en Robbert, het allebeste en met een vriendelijke groet van mij en tot het volgende bericht.
    P.s. Jullie mooie trouwkaart ontvangen.
    Bedankt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Leuk dat je een kijkje komt nemen in m'n dagboek!! Dit dagboek houd ik bij tijdens mijn 3 maanden stage op de EBGS Büchnerschool in Paramaribo, Suriname!

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 36826

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 30 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: