Getrouwd! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu Getrouwd! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu

Getrouwd!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

22 Juli 2008 | Nederland, Rijnsburg

Lieve allemaal,

Vrijdag 11 juli 2008 was het dan eindelijk zover!
Van deze onvergetelijke, geweldige dag zijn een hoop foto's gemaakt door iedereen bijelkaar :)!

We hebben ze in mappen bijelkaar geplaatst op: http://picasaweb.google.com/quarielle!
Zo kun je de foto's die je wilt hebben er zelf afhalen en gebruiken (Je kunt hele mappen tegelijk downloaden als je het programma Picasa van Google op je computer hebt).

Verder bericht op:
http://robbertenmarielle.onzetrouwpagina.com/

Veel liefs en heeeeel veel dank voor alles!!

Robbert & Mariëlle

  • 22 Juli 2008 - 14:27

    Mama Mieke:

    Lieve Robbert en Mariëlle
    wat een foto's zijn er gemaakt het blijft genieten,het was een geweldige dag!!!!!!

    liefs Mama Mieke

  • 25 Juli 2008 - 05:43

    Wim:

    Halo Marielle en Robert.
    De twee foto's gezien. Erg mooi. Benieuwd naar de andere.
    Hoe was jullie huwelijk? Lijkt me dat het erg fijn is geweest.
    Ik vermaak me weer prima in Thailand. Steeds weer onverwachte dingen, daar ik niets gepland heb. Ik ben nu bij een Ghaneese leraar Engels, die tevens voetbaltrainer is op een sportacademie. Hij vroeg mij om met hem mee te gaan naar zijn academie. Ik kwam hem tegen bij sportevenementen in Chaiaphum. Het zit een beetje ingewikkeld in elkaar om precies uit te leggen hoe het zit. Hij woont op het complex in Petchabun in het noorden van Thailand. Alle sportfaciliteiten zijn hier aanwezig, b.v een zwembad van 50 m., fitnessapparatuur. Het is hier een en al genieten. Morgen weer naar Bangkok voor de tandarts. Je hoort wel als ik terug ben wat ik allemaal heb meegmaakt. En ik wil graag horen en zien hoe jullie bruiloft was en een keer jullie nieuwe huis bekijken.
    Het allerbeste en tot ziens en doe de groeten aan de familie.

  • 25 Juli 2008 - 06:00

    Marina:

    Heel mooie foto's!!!! Het was een mooie dag!!!!
    Geniet van jullie vakantie, en van elkaar!!!! Gr Marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Leuk dat je een kijkje komt nemen in m'n dagboek!! Dit dagboek houd ik bij tijdens mijn 3 maanden stage op de EBGS Büchnerschool in Paramaribo, Suriname!

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 36827

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 30 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: