Nog 1 maand! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu Nog 1 maand! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Mariëlle - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

30 December 2006 | Nederland, Rijnsburg

Lieve allemaal,

Bedankt weer voor de lieve berichtjes! Dat geeft de burger moed :):)

Nog precies 1 maand te gaan!!! Dan is het zo ver!!
Maar nu eerst nog genieten van iets te geks!!
Robbert heeft me ten huwelijk gevraagd! Bij de Eiffeltoren om 00.01uur 29 december 2006!!!! Precies om 00.00uur toen wij er stonden begonnen alle kerstlampjes te knipperen op de Eiffeltoren (wat mot dat kosten als je die Eiffeltoren ff laat knipperen ;))! Woehoeee!!! Kan het nog romantischer?? We zijn dus verloofd! Foto's: http://quarielle.spaces.live.com/

Woensdags heeft ie me meegenomen en gisteravond kwamen we weer thuis. Het was echt te gek! Beter had niet gekund :)
Ik loop in de wolken.

De voorbereidingen voor Suriname gaan nog steeds goed (daar gaat het hier op deze site ter slot van rekening om :)). Nog een paar kleine dingen, m'n koffer en gaan!

Na de kerstvakantie begint m'n LIO stage op de Wilhelminaschool! 3 weken knallen met die kids. Ik heb er zin in! (http://juffmarielle.spaces.live.com/)

Een heel goed 2007 allemaal!!

Groetjes Mariëlle

  • 30 December 2006 - 15:11

    Linda:

    Wat super gaaf allemaal voor je zeg! Gefeliciteerd!! :D Komt helemaal goed allemaal :D

  • 30 December 2006 - 15:22

    Humph:

    Fantastisch!Gefeliciteerd!! Well done Rob, wat een move!
    Je hoort nog van mij Jel, ciao!
    X H

  • 30 December 2006 - 15:37

    Joost:

    Wat leuk!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan en alvast een goed, gelukkig en gezegend 2007 toegewenst!!

  • 30 December 2006 - 15:47

    Marieke & Pascal:

    Hey! Gefeliciteerd!! Leuk zeg!! Een heel gelukkig leven saampjes toegewenst!!

  • 30 December 2006 - 16:28

    Joyce:

    WHAUW!!!! WHAUW!!!!!

    Wat een romanticus joh je lover!!!

    Jullie beide een knallend, hilarisch, fantastisch, maar ook een gezond, gelukkig en vooral een liefdevol 2007 gewenst!!!

    x

  • 30 December 2006 - 18:13

    Marit En Koos:

    Gefeliciteerd hoor, echt super!! We komen zo ff een bakkie doen, maar ik wilde toch ook ff op je site feliciteren:)!

  • 30 December 2006 - 18:23

    Jacquelien :

    Gaaf man! En super romantisch bij de Eiffeltoren! GEFELICITEERD. Succes bij alles wat komen gaat. Een goed 2007! Veel liefs Jacquelien Jochem Britt en Tess!

  • 30 December 2006 - 18:48

    Joyce:

    Gefeliciteerd allebei!! Heel veel succes nog de laatste maand!!

    Kus Joyce

  • 30 December 2006 - 20:46

    Silvia Lamboo:

    hallo ik hoop dat het goed gaat daar hier wel alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst
    de groetjes silvia

  • 31 December 2006 - 00:39

    Wim:

    Van harte gefeliciteerd, jullie beide! Wat leuk dat het op deze manier is gebeurd, de aanzoek. Geniet ervan jullie twee. Voor jullie en jullie familie een heel goed, gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst.
    Als alles goed gaat vertrek ik vandaag om ongeveer 12.30u. naar Thailand.
    Jij, Marielle nog veel sterkte met je laatste 3 weken op de Wilhelminaschool en met de voorbereiding van je reis naar Suriname.
    Fa waka boen!

  • 31 December 2006 - 10:14

    Annemarie:

    Mariëlle en Robbert gefeliciteerd! Zo dat gelukkige nieuwjaar komt wel goed ;)

  • 31 December 2006 - 11:33

    Saskia:

    Wauw! Wat romantisch. Gefeliciteerd.

    :) Saskia

  • 31 December 2006 - 13:33

    Marion P:

    Gefeliciteerd!!
    Super leuk zeg!!
    En jeetje ik had niet verwacht dat rob zo romatisch kon zijn;)

    Nou succes nog met de laatste voorbereidingen!
    Liefs Marion

  • 01 Januari 2007 - 13:09

    Patrick Vianen:

    heej, gefeliciteerd allebei... gaaf dat jullie gaan trouwen... leuke foto's oook , ik zag jullie gister wel in de feesttent maar toen wist ik het nog niejt maar van harte ... en alle geluk dat je samen maar mag hebben van mij , x patrick!!!

  • 01 Januari 2007 - 18:03

    Ernst Noort:

    gefeliciteerd met jullie verloving klinkt echt super romantisch en veel geluk en gezondheid toe gewenst

  • 03 Januari 2007 - 13:30

    'tante' Inge:

    Lieve Marielelle en Robbert,
    Van harte en hoe romantisch.... welke vrouw zou nou niet zo ten huwelijk gevraagd willen worden?? Helemaal gaaf Robbert!!!!
    Gelukkig gaan al je voorbereidingen goed en die koffer komt ook wel vol hóór! Ik ga je zeker voor je vertrek nog zien; kom volgende week sowieso met de boys langs want we zijn natuurlijk ook reuze benieuwd naar je verlovingsring. Nou liefie, tot dan x x x

  • 03 Januari 2007 - 14:02

    Dirk:

    Inderdaad romantisch! Hartelijk gefeliciteerd!

  • 07 Januari 2007 - 17:15

    Petra De Best:

    wow!!! how romantic!
    gefeliciteerd en succes!! dikke kusss

  • 16 Januari 2007 - 13:38

    Theo En Elise:

    Hoi,hoi,
    langs deze weg van harte gefeliciteerd met jullie verloving!!
    Gods zegen gewenst in jullie toekomst!
    En Mariëlle heel veel plezier in Suriname!
    Groeten vanuit Almere
    Elise en Theo van Rietschoten en kids.

  • 18 Januari 2007 - 12:34

    Mama Mieke:

    Nou ik was goed op de been gebleven in Frankrijk,maar wel de laatste dag geveld door de Franse griep,14 dagen geen computer aangeraakt,Marielle bedankt voor de goede zorgen,net onze Suriname reis besteld en betaald dus we komen eraan!!!!!

    Liefs Pa&Ma

  • 25 Januari 2007 - 05:44

    Worst:

    Hey Jellie,

    heb je al een beetje de zenuwen....?

    Ik hoop dat het bij jou net zulk lekker weer is als bij mij :)

    Ik hou je site wel in de gaten vanuit Australie.

    Groetjes,

    Worst

  • 26 Januari 2007 - 16:09

    Gerstine:

    Hee Mariel! Als het goed is, is het bijna zover toch? Ik zag je berichtje in de Rijnsburger staan, spannend hoor!
    Alvast heel veel plezier in Suriname!

    Groetjes Gerstine
    PS. Wat leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!!

  • 27 Januari 2007 - 08:15

    Cobie Verheij:

    Beste Mariëlle, van harte gefeliciteerd met je verloving. Dat zal het wel extra moeilijk maken om "je verloofde" nu drie maanden te moeten missen. Ik kom vandaag of morgen Eva's digitale camera wel even brengen. Eva heeft ook gevraagd of ik een paar potjes pindasaus mee wilde geven. Haar lievelingspindasaus die in Suriname niet te verkrijgen is. Het is harde pindasaus, dus je hoeft niet bang te zijn dat het gaat lekken. En als je al aan de 25 kilo voor je koffer zit: Helaas pindakaas, dan moet Eva het maar zonder pindasaus doen. Nou, nog een paar nachtjes en dan wens ik je een héle goede reis en een behouden aankomst toe.
    liefs,
    Cobie

  • 27 Januari 2007 - 17:38

    Piet En Ditje:

    Hallo Mariëlle. Wij wensen jou een goede reis en een fijne tijd in Suriname.Wij houden je site in de gaten.
    Tot ziens.

  • 30 Januari 2007 - 13:33

    Annemarie:

    Marielle heel veel plezier en sucses in Suriname!

  • 30 Januari 2007 - 16:22

    AiksaS En AidaN:

    Wij zitten bij trebboR in de klas. erg joh 20 keer de bordrij!!!!!!!!!!
    Vraag maar aan Robbert wie we zijn!!WE HEBBEN HET OVER KRULLETJES HAAR GEHAD!
    HIJ WEET WEL WAT DAT BETEKEND....HAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 30 Januari 2007 - 17:13

    Ted:

    leuk dat jullie verliefd zijn.En de zoenfoto vind ik ook wel leuk en marielle fijne reis naar Suriname

  • 30 Januari 2007 - 19:00

    Casper:

    Leuk dat jullie gaan trouwen, Marielle, zal je meester Robbert niet te veel missen?

  • 31 Januari 2007 - 14:25

    AidaN:

    leuk dat je gaat trouwen met onze meester...

    daaaaaggg en veel succes aidaN

  • 31 Januari 2007 - 20:08

    Mariska @ Suriname:

    hoi Marielle,

    ik zag al een aantal keer een reactie op mijn site, maar nog steeds niet gereageerd...schaam schaam...vandaar dat ik het nu even doe. als het goed is ben jij hier ook nu aangekomen. en hoe vind je het?
    ik heb het echt super naar mijn zin..de eerste dagen is even wennen, maar daarna is het zoooo onwijs lekker hier. echt van genieten hoor!

    ik verblijf in de Mozartstraat 89...mijn telefoonnummer heb ik nu even niet bij de hand, ik dacht dan kunnen we even bellen, maar heb mn mobiel niet bij. maar als je zin hebt een keer langs te komen, je weet waar mn huis woont dan he hiih...

    doei doei xx mariska

  • 31 Januari 2007 - 21:06

    Martijn & Madieke:

    Hey Lel, bevalt het warme weer een beetje? Lekker elke dag een half uur fietsen hoorde ik ;) Mis je Rob al een beetje? We zorgen wel een beetje voor hem hoor! (en letten ook op hem ;))
    Dikke kus Martijn & Madieke

  • 01 Februari 2007 - 07:23

    Jannita:

    hoi mel. Wat fijn dat je goed bent aangekomen. Ik ben hartstikke benieuwd naar je eerste dagen en je ontmoeting met de kits op school. Hoe is je huisje en hoe was het om Eva daar zo te zien?

    Heeeel erg veel plezier! En groeten en knuffels aan Eef en sherivan.

    Dikke kus van je zus

  • 01 Februari 2007 - 16:42

    Marjoleinenrianne:

    hoi wij zitten in de klas bij meester robbert hij geeft lekker geen straf hahaha!!!!!!!!!!

  • 01 Februari 2007 - 18:58

    Marina:

    Hei Marielle
    Gaat het goed daar? Lekker warm zeker!Ik heb de hele dinsdag aan je gedacht, en ben blij dat je goed bent aangekomen!! Geniet ervan ,en de groetjes van mij!!

  • 14 Februari 2007 - 13:42

    Tim En Mathijs:

    Hoi we zitten bij meester robbert in de klas zoen zoen zoen zoen zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Leuk dat je een kijkje komt nemen in m'n dagboek!! Dit dagboek houd ik bij tijdens mijn 3 maanden stage op de EBGS Büchnerschool in Paramaribo, Suriname!

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 36841

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 30 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: