www.fotosmarielle.co.nr - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mariëlle - WaarBenJij.nu www.fotosmarielle.co.nr - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mariëlle - WaarBenJij.nu

www.fotosmarielle.co.nr

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

02 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

Wat een reacties al, kheb het verhaal er net op gezet! Echt zo kick! haha
Ja... idd kzit nu al weer achter Internet. Ik ben nu bij Mandy, m'n stage-collega'tje. Zij woont in 'Stage Wonen', een stukje Nederland in Suriname...dus hier hebben ze draadloos Internet.
Heel lief van Mandy..ik mocht hier dus wel even met m'n laptop m'n foto's op de website zetten!

Foto's:

www.fotosmarielle.co.nr
http://marielleinsuriname.spaces.live.com/)

Er staan allemaal mapjes onder elkaar, onder de foto's.
Zoals: 'Afscheid' zaterdag Surprise Party!!
en 'Afscheid' zondag familie en vrienden.
en Week 1 in Paramaribo.

Ik zal nu niet elke dag wat schrijven hoor of foto's plaatsen. Haha anders onderbreek ik m'n afkickproces. ;) En het Internetten gaat hier ook iets minder makkelijk dat thuis :)

Verhalen + foto's van 'juf Mariëlle'. Voor de kinderen van m'n stageklas:
www.jufmarielle.co.nr

M'n 06-nummer in Suriname (het lijkt er op dat ik hier toch geen smsjes op kan ontvangen vanuit Nl., maar wel versturen. Ik kijk wel regelmatig op m'n Nl. SIM-kaart, dus dan kunnen we toch smsn :)):

00597-8907455
Van te voren draaien is goedkoop: 0900-0686

Gister ging Guys Next Door niet door helaas! Maar salsadansen was erg leuk!! We zijn lekker gemaakt voor de beginnerslessen! Maandag beginnen we!

Vanochtend met Mandy om 7.45 uur naar stageschool gegaan! Dit was erggg leuk! Heel hartelijk ontvangen door de juffen en directie daar. Al onze vragen zijn beantwoord en we zijn voorgesteld aan alle 14 klassen. Maandag beginnen we met observeren, daarna mogen we kiezen in welke klas we stage willen lopen. De school staat in een echte volksbuurt, veel kinderen hebben gedragsproblemen. Ik ben erg benieuwd! Zeer uitdagend!!
De schooltijden zijn van kwart voor 8 tot kwart voor 1. De leerkrachten zijn een kwartier van te voren aanwezig en meestal een kwartier na schooltijd naar huis...ivm een tweede baan.

Waarschijnlijk gaan we morgen naar White Beach, een strand hier zo'n drie kwartier vandaan.
Prettig weekend!

Tot mails/sms/horens/ziens!!!

Bigi brasa,
xx Mariëlle

  • 03 Februari 2007 - 07:35

    Karine:

    Hey marielle, echt vet als ik t zo allemaal lees. Geniet van je 3 maanden, ze zijn waarschijnlijk zo voorbij!! xx Karine

  • 03 Februari 2007 - 08:52

    Marit:

    Salsa dansen, lekker naar het strand en leuke mensen allemaal... Dat gaat vast goed komen! :)

    Misschien kan je dan in mei wel afdansen met de salsadans! ;)

    Heel veel plezier nog!

    xxx marit

  • 03 Februari 2007 - 11:23

    Clara.:

    Ha Mariëlle, goed dat je je er al een beetje thuis voelt. Wat ook fijn is dat de school je 'met open armen' heeft ontvangen. Kijk goed en kies rustig en vanuit je ervaring EN je hart voor je stagegroep.
    Veel plezier en geniet van alle Surinaams om je heen.
    Groetje Clara

    Oja probeer 1 authentieke situatie per 2 weken te maken en te sturen naar clara.smit@inholland.nl!

  • 03 Februari 2007 - 13:37

    Humph:

    fotooooooooos! en wat ben je al lekker bruin! ;-)

  • 03 Februari 2007 - 15:13

    William:

    He poep super om wat van je te horen,gister avond heb ik je ook nog even kunnen zien via de webcam echt heel leuk.Veel succes maandag op school. En je huisje en je kamer ziet er super uit x wil

  • 04 Februari 2007 - 22:29

    Bram:

    Hey Jel,

    Het was erg leuk om je vrijdag avodn zo even te spreken via die webcam.
    Heel veel succes morge met je eerste dagje school!!
    Spreek je snel.

    Gr bram

  • 05 Februari 2007 - 22:30

    Hoi Marielle,heb je twee keer sms met Surinaams nr en je gewone nr maar hoor niets terug dus nu maar even zo, hoe gaat het?heb net je foto's bekeken leuk allemaal,ging het goed voor de klas?het gaat met mij weer goed!!!!Jannita maakt het ook goed in Munchen ze had een aanmoedegingsprijs gisteren,veel aanbiedingen vandaag gehad,van veel bekende merken,dus afwachten maar,liefs Mama Mieke


  • 06 Februari 2007 - 11:58

    Mo:

    Hey Jeltje,

    Ik probeerde op je andere site de foto's te bekijken. Maar volgens mij heeft msn weer kuren. Hoop dat alles goed gaat. Geniet er lekker van.

    Bigi brasa, (hihi van jou geleerd)
    xxxx Mo

  • 06 Februari 2007 - 15:55

    Tim:

    robbert is mijn meester
    en jullie hebben gezoent

  • 17 Februari 2007 - 13:53

    Denise:

    hey mariel
    heb je het naar je zin daar ik hoop het wel voor je! geniet er lekker van daar en doe robbert de groetjes want die is toch nu bij jou? xxx denise

  • 26 Februari 2007 - 17:40

    AidaN:

    hoi he lacheee die foto's van de meester en jij echt lachee!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Leuk dat je een kijkje komt nemen in m'n dagboek!! Dit dagboek houd ik bij tijdens mijn 3 maanden stage op de EBGS Büchnerschool in Paramaribo, Suriname!

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 36840

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 30 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: