Meer foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mariëlle - WaarBenJij.nu Meer foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mariëlle - WaarBenJij.nu

Meer foto's!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

27 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

Meer foto's nog van week met Robbert...want ik was nog niet klaar met foto's plaatsen vorige keer :) hihi

Bedankt voor lieve berichtjes!!

En pap en mam voor de kaarten gister alvast voor m'n verjaardag!!
En Ben en Ellen voor het zomaar kaartje! Super leuk! Woensdag aangekomen.
En Opa en Oma voor het verjaardagskaartje!
En Opa voor de verjaardagskaart via Robbert :)
En nog een keer Opa voor de brief via de post (dond. al aangekomen!)!
Tante Thea en Ome Peter voor de verjaardagskaart!
En m'n ventje voor de te gekke verjaardagskalender met allemaal foto's van vanalles voor m'n verjaardag!!!! Echt zo switi!!!
Te gek allemaal. Tmaakt me helemaal gelukkig allemaal.

Volgende keer zal ik weer verhaaltje er op zetten, maar al die lange verhalen...en die minimale tijd die velen hebben...haha

Kvind het wel super cool om te zien dat jullie me volgen! Doet me goed! :)

Vandaag alleen m'n klas gedraaid, kdacht dat ik gek werd... lekker uitproberen deden ze, omdat ze me nog niet goed kennen...juf was dagje op muziekcursus voor de school. Maar komt vast goed :) haha. Mieke helpt me wel goed! :D


Bigi brasa bossi! Marielle

  • 28 Februari 2007 - 07:29

    Marit En Koos:

    Mariel, wat super gaaf die foto's! En met die hangmat.. :) ben je er niet een keer zo uitgerold als je je snachts probeerde om te draaien?! haha
    Echt super leuk dat je 'jouw plekje in Suriname' aan Robbert hebt kunnen laten zien! Geniet ervan! We zien weer uit naar je volgende verhaal! xxx marit en koos

  • 28 Februari 2007 - 12:49

    Paulien:

    Hee jel, hier een klein berichtje uit Rijnsburg. Wat zag dat er gezellig uit zo met robbert. En dan weer een beicht dat je de klas alleen hebt gedraaid petje af.Ik vind het ook super leuk dat ik af en toe (via foto's en verhalen) mag meegenieten met wat jij daar aan het doen bent. Sta nu ook voor een nieuwe klas en vind het heel leuk maar inderdaad ze gaan je wel uitproberen. ik wens je dan weer het allerbeste en misschien zie je mijn vader en moeder nog want die zijn daar op vakantie.
    Groetjes Paulien.

  • 28 Februari 2007 - 17:43

    Humphrey:

    Foto's! I'm lovin' it!
    Mariëlle, wat maak je toch weer allemaal mee!!!
    Heeeeeeeel tof om plaatjes bij de verhalen te zien!!
    XX H

  • 01 Maart 2007 - 14:14

    Janni:

    hoi Mel, wat een leuke foto's! Echt mooi de natuur en al die beestjes..wel eng haha. Tof om jullie te zien salsa dansen. Leuk dat natas er was. Gezellig hoor allemaal. Eva ziet er ook goed uit. Iedereen de groeten vanuit Eindhoven. Ik ga zaterdag opbouwen in Utrecht voor een expo van 4 dagen in de Jaarbeurs. Dus werk aan de winkel. Jammer dat ik zondag niet bij je kan zijn. Ik spreek je hopelijk wel even. Dikke kus janni

  • 01 Maart 2007 - 20:55

    Silvia Lamboo:

    marielle ik hoop dat alles goed gaat met je en ook met eva doe je haar ook de groetjes van mij ik heb haar ook niet gesprooken doei

  • 01 Maart 2007 - 20:58

    Silvia:

    gaaf al die foto's wel heel veel zeg maar wel mooi groetjes silvia l

  • 04 Maart 2007 - 14:20

    Joost:

    Tis niet rot daar zie/lees ik! Geniet ervan, leuk om zo wat mee te krijgen .. groetjes uit Olanda!

  • 04 Maart 2007 - 14:33

    Mariska:

    Hey nichtje

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Is vandaag toch?? Maak er een leuke dag van!

    Groetjes

  • 04 Maart 2007 - 18:44

    Susan Van Der Plas:

    Hee Marielle, je hebt het geloof ik wel naar je zin daar. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om zo te zien wat je daar allemaal meemaakt. Veel plezier en tot over een paar maanden. Groetjes, Jan Susan Laura en Roel

  • 05 Maart 2007 - 16:17

    Arno En Judith:

    He mariel, zo te zien heb je het nog goed naar je zin op je stage. Wat een gave foto's allemaal, blijf ook vooral veel foto's maken om ons mee te laten genieten van jouw belevenis daar.
    xxx Ar & Juud.

  • 19 Maart 2007 - 08:07

    Cees/Marja Vlieland:

    heel leuk deze foto's, geniet er nog maar even van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Leuk dat je een kijkje komt nemen in m'n dagboek!! Dit dagboek houd ik bij tijdens mijn 3 maanden stage op de EBGS Büchnerschool in Paramaribo, Suriname!

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 36845

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 30 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: