Hoe gaat het? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mariëlle - WaarBenJij.nu Hoe gaat het? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mariëlle - WaarBenJij.nu

Hoe gaat het?

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

21 Maart 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!

Hoe gaat het??
"Rustig, rustig." zeggen ze dan vaak hier! En dat gaat het met mij nu ook!
De afgelopen twee weken niet veel weggeweest, vanwege ene scriptie die bijna ingeleverd moet worden en daar de aankomende weken bijna niet meer aan gewerkt kan worden vanwege hooog bezoek :)!
Nog twee nachtjes en dan... je weet wel!! (geen verdere toelichting, want je weet nooooit wie en wat dit allemaal leest ;))
En dinsdag 3 april komen m'n 'matties' (zoals ze dat hier noemen) William en Bram voor 13 dagen! Te gek toch!

A.s. donderdag is dus al het begin van het 'einde'! Wanneer Will en Bram vertrekken op zondag de 15e...vertrek ik precies twee weken later, op dus precies dezelfde dag en ook precies dezelfde tijd met precies dezelfde maatschappij richting het koude/warme/lauwe Nederland...!
Ik heb veel zin in de aankomende weken! De helft zit er gewoon al op! De tijd vliegt als je het mij vraagt!
Het worden waarschijnlijk gezellige, goede, maar ook spannende weken (dat laatste wat betreft m'n scriptie! Ik hoop dat die op tijd afkomt, dat gaat niet zo hard hier in die warmte en nog genoeg werk te verzetten!)!

William komt zo iets gaafs meebrengen voor de Elizabeth Stichting waar ik over schreef!! Waar Eva vrijwilligerswerk voor doet en waar ik die mevrouw Helen van had ontmoet.
Hij zal namens m'n 'tienercluppie' Solid Friends van de gereformeerde kerk Rijnsburg, een cheque meebrengen van rond de 2000 Euro = 7000 SRD!!! Wat goed he??
En zo gaat dat bereikt worden (inmiddels al 200 aanvragen!!):


RECLAME RECLAME RECLAME RECLAME:


"Taart in Maart-Actie" van m'n 'tienercluppie' Solid Friends Rijnsburg!

Bestel nu uw taart (voor slechts 10 Euro en gratis thuis bezorgd!) bij robbertsymjet@hotmail.com of williamhogewoning@yahoo.com.

Doe dit snel! Want hij zal in de NACHT van vrijdag 30 op zaterdag 31 maart gemaakt worden bij een bakkerij in Rijnsburg! De tieners gaan flink hun best doen met als doel het Elizabethfonds in SURINAME!! Te gek toch!!
De taart zal zaterdagochtend 31 maart tussen 8.00 en 12.00 uur gratis en voor niets bij u bezorgd worden :)!
Bezorgen doen ze in geheel RIJNSBURG!!!

U kunt er natuurlijk ook 1 cadeau doen als verrassing aan familie of vrienden (zorg natuurlijk wel dat er iemand die zaterdagochtend thuis is!)!

Leukleuk! Wat zullen de mensen die gesteund worden door het Elizabeth Fonds blij zijn!!
3 april gaat de cheque persoonlijk door mnr Admiraal en Eva in ontvangst worden genomen! :) www.elizabethfonds.nl


EINDE RECLAME EINDE RECLAME EINDE RECLAME


Eva vertrekt overigens 6 april al!!!! Snellll!! Ik ga haar missen!!

M'n internettijd zit er op, het cafe gaat dicht, dus ik zeg: te tamara (tot morgen)! of later! Want dan zal ik (meer) foto's er op zetten :) En hoe het verder beetje gaat! Rustig dus :)

Bye bye!

Bigi brasa,

Marielle

  • 21 Maart 2007 - 00:33

    Wim:

    Hallo Marielle, Je vorige verhaal over je verjaardagsbelevenissen gelezen. Ik liep dit verhaal nog achter. Nu ben ik helemaal weer op de hoogte. Sterkte met je scriptie. Veel plezier met je moeder en vader in Suriname en daarna nog twee andere bezoekers. Het wordt weer feest, denk ik. A.s. zaterdag ga ik op skivakantie. Een weekje naar Les Deux Alpes in Frankrijk. We gaan er met de bus naar toe en bivakkeren in een studio met half pension. Voor jou zal dit heel onwezenlijk klinken, nu je in het hete Suriname zit. Het heeft weer gesneeuwd in de Alpen. In Nederland is het nu ook kouder, een winterstaartje.
    Geniet verder, ik zal het wel in je volgende verhaal lezen. Het allerbeste!

  • 21 Maart 2007 - 06:59

    Mo &Gijs:

    He Jeltje de Gekste,

    Gijs & ik volgen je op de voet wat je allemaal meemaakt. Erg leuk allemaal. Hier in Rijnsburg gaat ook alles goed, gewoon zijn gangetje. Binnenkort Bram & William bij je, dat is ook erg gezellie. Ik ga nu maar stoppen, moet weer aan de arbeid. Geniet van de komende tijd, voordat je het weet is het weer voorbij.

    XX MO

  • 21 Maart 2007 - 08:21

    Humphrey:

    Jellebel! Rustig, rustig! mooi is dat! Doe 'rustig' de dingen die je moet doen daar en kijk uit naar het aanstormende bezoek! Het is mooi om je belevenissen vanaf hier te volgen, dus ik kijk alweer uit naar je volgende stukkie. Ik weer lekker op naar Leiderdorp dadelijk, de laatste weekjes van mn stage afronden!
    Hou je haaks en houd ons op de hoogte!
    XX Humph

  • 21 Maart 2007 - 18:14

    Stefan:

    Hey Marielle, ik zou echt graag in je schoenen willen staan nu. Heerlijk lekker ver weg, lekker warm. Geniet er nog maar goed van. Groetjes Stefan

  • 21 Maart 2007 - 18:49

    Sabine:

    hey marielle,
    leuk weer iets van je te horen! fijn dat alles goed met je gaat! hier gaat ook alles goed, druk met school enzo. heel plezier de komende weken met je bezoek! heel veel groetjes sabine en ivo

  • 21 Maart 2007 - 19:45

    Maja:

    HEEEEEL veel succes met je scriptie. Zet m op hoor. Dat doen we hier ook. Tis ff bikkelen ja. Vooral nu je er ook helemaal geen zin meer in hebt. Maar hoe eerder t klaar is, hoe beter!
    Geniet nog lekker van je tijd daar (doe je wel geloof ik) en tot spreekse.

    kus

  • 21 Maart 2007 - 21:05

    Joyce:

    Heej Mariel!!!

    Leuk om je verhalen weer te lezen! Geniet nog van je tijd daar want voor je het weet is het weer om!

    Veel liefs, Joyce

  • 21 Maart 2007 - 22:03

    Janni:

    lieve mel,

    heel veel plezier met paps en mams. Geniet ervan en wees trots op wat je ze allemaal kan laten zien en wat je bereikt hebt. Jes en antal komen dit weekend naar Eindhoven. We hebben veel verhuisd deze week en vorige. Pim is weg dus meer ruimte. En arwin naar atelier in StrijpS Wel veel werk. Mis je, liefs en kusjes van mij xxxxxxx

  • 23 Maart 2007 - 10:16

    Saskia:

    Hey,

    Al over de helft... de tijd gaat echt snel zeg! Leuke foto's weer, ziet er mooi uit allemaal. Ik wens je veel succes met je scriptie. Ik dwing mezelf ook om hard te werken, maar als het af is zal het zo'n opluchting zijn :).
    Geniet van het bezoek dat langskomt.

    Groetjes van Saskia

  • 25 Maart 2007 - 15:41

    Marit En Koos:

    Hey Mariel! Echt super dat je het zo naar je zin hebt! Je verhalen zijn echt leuk om te volgen. Nu gezellig je ouders jouw plekkie laten zien... Geniet ervan!!

  • 26 Maart 2007 - 11:18

    Judith En Arno:

    Hey marielle, heel fijn om te lezen dat je het zo super naar je zin hebt daar. We missen je wel, zeker bij het dansen het is echt vreemd dat je al zo'n tijd niet bent geweest. Nou geniet nog even lekker daar, want de tijd gaat snel. Kusjes en knuffels van ons

  • 27 Maart 2007 - 17:41

    TanteMiranda:

    Hoi marielle ik heb gisteren je kaart ontvangen erg leuk.
    Heb je het nog naar je zin met die meppertjes daar! hi hi ,je ouders zijn er nu ook gezellig voor je.Robbert is nog op mijn verjaardig geweest hij mist je wel hoor maar ik vond het toch leuk dat hij nog even langs kwam.Voor de rest gaat hier alles goed het is vandaag 27maart erg mooi weer ik heb nog even buiten kunnen zitten.Maar dat is voor jou daar heel gewoon geworden denk ik.
    Nou ik hoop dat je het nog een poosje leuk hebt daar en doe je vader en moeder de groetjes van ons allemaal xxxxxxxx Miranda.

  • 28 Maart 2007 - 14:12

    Joyce (joos):

    Hey marielle,

    Ik zie gewoon nu pas dat jij daar volgens mij zit met mijn GGD collega Jolanda!! Klopt dit of is de Jo van de foto iemand die er wel heeeeeeeeeeeeeel erg verdacht veel op lijkt :P
    En is het gewoon toevallig dat Jo van de GGD ook in Paramaribo zit :P
    Whaha wat is de wereld toch klein!!

    Dikke knuffel Joyce (van Meurs...om verwarring te voorkomen, want zag dat er nog een Joyce berichtjes stuurt :) )

  • 29 Maart 2007 - 11:25

    Alizeetje:

    Danki voor je kaartje!! Echt lief!!!
    Ik heb de groeten door gegeven.

    Bigi Bosi... Dikke of grote kus toch...?

    xxxxxx

  • 30 Maart 2007 - 20:41

    Marielle:

    Hoi Marielle,

    Kom ik toch gewoon mezelf tegen op je site.. wat een schatje he dat neefje van Sharivan! Vond het erg leuk dat we allemaal zomaar op de verjaardag van zijn mama mochten komen..
    Ik lees dat het alweer hard opschiet voor jou.. geniet van je laatste weken! Groetjes aan Eva/Sharivan en de rest!

    Liefs marielle
    marielle2suriname@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Leuk dat je een kijkje komt nemen in m'n dagboek!! Dit dagboek houd ik bij tijdens mijn 3 maanden stage op de EBGS Büchnerschool in Paramaribo, Suriname!

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 36840

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 30 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: