Hangmatteren - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mariëlle - WaarBenJij.nu Hangmatteren - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mariëlle - WaarBenJij.nu

Hangmatteren

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

09 April 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!

Fa waka??

Deze keer een keer andersom!
Eerst de foto's, dan het verhaal :)!

Alles gaat goed, zie de foto's (nieuwe foto's bij het vorige verhaal en bij dit 'verhaal' foto's van onze trip naar Galibi za. zon.) :).

Fijne 2e paasdag nog! Die zijn hier heel anders dan dat we in Nl. gewend zijn! Je wordt er hier minder bewust van gemaakt dat het Pasen is, geen Flora-dienst met Kees Kraayenoord hier :).

Nou de schrijfinspiratie ontbreekt echt even vandaag, dus verhaal komt echt later :)

Woensdag gaan we het binnenland in voor 4 dagen. Vandaag en morgen vermaken we ons in de stad.

Na de binnenlandtrip weer nieuwe foto's en zal ik weer een tori plaatsen! :)

Bye bye

xx William, Bram en Marielle

  • 09 April 2007 - 18:11

    Paulien:

    Hee jel, William en Bram. Kikke dat jullie nu het geld bij eva hebben gebracht. jel ik heb al je foto's bekeken en vanaf dat je ouders er waren tot nu herken ik dingen op de foto zoals de palmentuin en de schiltpadden. omdat mijn ouders daar ook op vakantie zijn geweest. ik wens je nog veel plezier en doe de groeten aan William en Bram.

    xxx paulien

  • 09 April 2007 - 19:13

    Janni:

    Hoi Mel,
    het is weer leuk geweest zo te zien. Ziet er heerlijk uit allemaal. Ik ben dit weekend bij naomi geweest om het babietje te kijken. Zo liefff echt leuk. Hij heet Bas en het is echt een schatje. Zondag naar Flora dienst was mooi en energiek. Toen marina eieren zoeken in de tuin. Bij je schoonouders wezen kijken in nieuwe huis en naar je huis in aanbouw. Leuk hoor! Toen lekker eten bij dimama biefstuk. En vervolgens nog naar Eva tot een uurtje of 1 snachts zitten kletsen. Alle verhalen gehoord over suriname. Heel fijn om haar weer te zien. Als de dag van gister. Vandaag naar Helmond, Omatje en Ivar en Sandrine waren er ook. Heerlijk weer dus weer eieren zoeken in de tuin. (deze keer niet van chocola)Nu best wel moe...en nog maar 3 dagen werken voor alles op transport gaat naar Milaan waarvan 1 dag cursus in Amsterdam... Echt mega stress.Ik ga nu slapen en dan heb ik lekker weer energie voor morgen. Veel liefs en geniet ervan meid. Zijn je vlechten er weer uit? Zat zeker niet zo lekker? Stond je wel prachtig hoor. Echt sexy dame.
    Dikke zoen Succes met scriptixxxx

  • 09 April 2007 - 22:17

    Humphrey:

    Jel! Supernice pics! en lekker veel:-P
    Wat pasen hier betreft: ik had een paas'ontbijtje' om 15u in de middag en geen eieren gezocht helaas...
    Wel heerlijk in het zonnetje gezeten, genietend van de vrije dagen...
    We'll keep in touch!
    En blijf vooral lekker tikken en klikken!
    X Humph

  • 10 April 2007 - 08:16

    Mo&Gijs:

    Hey,

    Hier zijn we weer. Zo te zien vermaken jullie je prima. Ziet er allemaal erg leuk uit. Veel plezier nog.

    X Mo&Gijs

  • 10 April 2007 - 08:33

    Mama Mieke:

    Wat fijn dat jullie het ook zo lekker hebben,zit te genieten van de foto's,
    allemaal de groeten Mama Mieke

  • 12 April 2007 - 11:09

    Esther Van Egmond:

    Hi Marielle,

    wat ontzettend goed van je dat je naar Suri bent gegaan. Lekker in de zon met je bigibillen, salsa dansen en de kinderen les geven;)

    ik wens je nog een hele goeie inspirerende tijd en wie weet, tot ziens!

    Voor mijn avontuur in India kijk vanaf juli op estrella.waarbenjij.nu

    kus
    Esther

  • 16 April 2007 - 22:29

    William:

    he poepie nou we zijn vandaag veilig aangekomen.we hebben echt een super tijd met je gehad. Bedankt voor alle goede zorgen en gespreken. En het gaat nu echt opschieten dat je weer terug komt nog maar twee weken geniet daar nog maar even van tot snel x wil

  • 20 April 2007 - 11:37

    Johan En Anja:

    Nou je hebt een leuke tijd gehad met je vrienden daar ! Fijn. En erg mooi die foto's allemaal het is er volgens mij fantastisch !
    Nou het gaat nu al weer op schieten voor je !! Ga er nog maar even een mooie tijd van maken die laatste week, en paar dagen !
    Tegen de meiden zeggen we steeds als Ruben jarig is geweest (28 april)en de koningin jarig is dan komt Marielle weer !

    Groetjes en een goede tijd nog toegewenst! Johan en anja.

    Met een dikke kus van de kids !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Leuk dat je een kijkje komt nemen in m'n dagboek!! Dit dagboek houd ik bij tijdens mijn 3 maanden stage op de EBGS Büchnerschool in Paramaribo, Suriname!

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 36842

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 30 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: